Een kroegeigenaar heeft voor flinke opschudding gezorgd door keihard terug te slaan op negatieve Google Reviews. Waar de meeste horecaondernemers kiezen voor een nette verontschuldiging of diplomatiek antwoord, besloot deze uitbater het anders aan te pakken: met vlijmscherpe en soms ronduit beledigende reacties.ContentsVan gebroken voet tot bierbad – niemand wordt gespaardKroegeigenaar: humor of arrogantie?Tekst loopt verder onder de video
Van gebroken voet tot bierbad – niemand wordt gespaard
Klanten klagen over uiteenlopende zaken. Zo schreef iemand dat hij op krukken liep vanwege een gebroken voet en werd nageroepen met de opmerking “Lekker aan het nordic walken!” – gevolgd door minutenlang gelach. De reactie van de kroegeigenaar was niet minder scherp: “Sommige mensen hebben humor, sommige niet. Je bent nogal snel op je teentjes getrapt vandaar die gebroken voet of niet he?”
Een andere bezoeker meldde dat verkeerde drankjes werden geserveerd en een dienblad vol bier over zijn jas ging, zonder excuus. Het antwoord? “Kan gebeuren. Waarschijnlijk schrok ze van hoe lelijk jij bent.” Ook een klacht over de regel dat je alleen mag darten als je alcohol bestelt, werd met grof sarcasme afgedaan: “Je bent ook wel echt een turbokneus als je thee gaat drinken tijdens het darte. Alles goed verder?”
Kroegeigenaar: humor of arrogantie?
De reacties van de kroegeigenaar worden online fel besproken. Sommigen vinden het ver …
Lees het gehele artikel
Bron: Extreem botte kroegeigenaar gaat vol in de tegenaanval na negatief commentaar in Google Reviews | sgxl