• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Home

web3

Gewoon een of andere WordPress website

Serveerster met Kung Fu-skills mept 2 lastige klanten eigenhandig de tent uit

juli 29, 2024 by Yournalist

Lastige klanten in een restaurant kunnen een uitdaging zijn, maar met de juiste aanpak kun je de situatie beheersbaar maken en zelfs ombuigen naar iets positiefs. Begin met een vriendelijke en begripvolle houding. Luister aandachtig naar de klacht en laat de klant uitspreken zonder te onderbreken. Toon empathie en begrip voor hun situatie; vaak helpt dit al om de spanning te verminderen. Dit is tenminste als het niet om heel lastige klanten gaat. Zeer lastige klanten kunnen helaas, maar op een manier ’tot bedaren’ gebracht worden. Zo heeft een serveerster haar kung-fu skills moeten gebruiken tegen twee enorm lastige klanten.
Enorm lastige klanten
Niemand vindt het prettig om met moeilijke klanten om te gaan. Desondanks is het ee …

Lees het gehele artikel

Bron: Serveerster met Kung Fu-skills mept 2 lastige klanten eigenhandig de tent uit | sgxl

Categorie: nieuws, sgxl

Primaire Sidebar

Kortingscodes en Deals

  • Kortingscode Sunweb
  • Kortingscode Asos
  • Kortingscode Haarshop
  • Kortingscode Gymshark
  • Kortingscode Europarcs
  • Kortingscode Alternate
  • Kortingscode Alamo
  • Kortingscode Candyonline
  • Kortingscode Sascha
  • Kortingscode Autodoc
  • Kortingscode Hema
  • Kortingscode Emma Matras
  • Kortingscode Scapino
  • Kortingscode Shein
  • Kortingscode Mango
  • Kortingscode HM
  • Kortingscode Douglas
  • Partner Deals

    • Bekijk de Last minutes Schiphol
    • 25% korting op Nike Air Max 90 
    • 75% korting op Michael Kors items
    • 15% korting Kortingscode Nike
    • Alexander MCQueen Sneakers
    • 30% korting op Autry sneakers
    • Fashion deals op SparBazar
    • tot 50% korting op Jimmy Choo
    • 10% korting op Off White items

    Bekijk ook:

    Bungalowparken

    Gutsheine & Rabattcode

    Copyright © 2025 · Magazine Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in