In de chat van klantenservice begon het al direct met een harde binnenkomer. De klant vond dat haar klacht via het contactformulier compleet genegeerd was. In plaats van rustig haar ordergegevens door te geven, gooide ze er gefrustreerd uit: “Ja dag, mooi niet dat ik nu het werk moet doen.” Terwijl de automatische assistent netjes vroeg om ordernummer en e-mailadres, bleven de berichten van haar kant steeds feller en dwingender. Ze eiste dat het kapotte kussen opnieuw zou worden opgestuurd en klaagde dat ze al de hele middag werd genegeerd.ContentsChat van klantenservice escalatieOplossing met zure nasmaakTekst loopt verder onder de video
Chat van klantenservice escalatie
De chat van klantenservice liep al snel uit de hand. De klant eiste niet alleen een nieuw product, maar óók compensatie. Haar toon werd steeds dwingender, met berichten als: “Praat ik tegen de lucht?” en “Dit kan niet, klacht ligt al vanaf 11:30 bij jullie.” Toen de medewerker om een foto van de bestelbevestiging vroeg, weigerde ze resoluut: “Nee, ik ga niet aan het wer …
Lees het gehele artikel
Bron: Totale ‘Karen’ gaat compleet los in chat van klantenservice vanwege gat in kussentje | sgxl